Uneori timpul nu ne permite să ajungem sală, dar asta nu înseamnă că trebuie să renunțăm la antrenament. Evident e ciudat să te gândești că poți să faci autoapărare de unul singur … dar de fapt ai o grămadă de lucruri pe care poți să le faci acasă.

Astăzi îți propun un antrenament 1-la-1 cu telefonul sau calculatorul, trecând prin 3 videoclipuri de tip “follow along” de pe YouTube. Nu are rost să reinventăm roata, așa că folosim resurse deja existente!

Totul va dura cam 50 de minute, ai nevoie doar de 1.5 mp de spațiu și de dispozivul ales. Nu uita de prosop și o sticlă cu apă, dacă îți propui să tragi mai tare!

Încalzire: https://www.youtube.com/watch?v=Z0xtYX1Nf5c

Tehnică de brațe / box cu umbra: https://www.youtube.com/watch?v=Q1Piq_vMh5g

Stretching de final: https://www.youtube.com/watch?v=OIww1jSfnsM

Câteva ponturi, dacă vrei o provocare în plus:
– devii mai bun dacă repeți mai mult! Poți să parcurgi seria de box de 2 ori, dacă ai timp la dispoziție
– ești deja experimentat? Setează viteza clipului video la 1.5 sau mai mult și încearcă să ții pasul. Evident, scurtezi timpul unei parcurgeri deci poți să îl faci de 2 ori consecutiv 😉
– vrei și mai mult? pornește un timer și la fiecare 60 sau 90 de secunde execută 2-3 burpees. Acest “ușor” antrenament începe să fie destul de serios, nu?

Aștept feedback în comentarii! Spor la treabă!